Thursday, June 14, 2007

تاجـــــــــور


لماذا خبا المصباح؟؟؟؟؟؟



لقد احطته بردائي لكي اقيه الريح ولهذا خبا المصباح

!!!!!



لماذا ذبلت الزهره؟؟؟؟؟؟؟؟؟



لقد ضممتها بحب وقلق الي قلبي ولهذا ذبلت الزهره

!!!!!!!!!!!!!!



لماذا جف الغدير؟؟؟؟؟؟؟



لقد اعترضت مجراه بالسدود ليكون لي وحدي ولهذا جف

!!!!



لماذا انقطع وتر القيثاره ؟؟؟؟؟؟



لقد حاولت ان احمله لحنا يفوق طاقته ولهذا انقطع وتر القيثاره

!!!!!!!!!



.................................................................

تاجوروصف اذا حبنا لشئ معين يخليه يضيع مننا
كل حاجه بنحبها بنحب انها تكون لينا احنا بس
وبنخاف عليها لدرجه ان خوفنا وقلقنا بيموتها
بجد الكلام دا عبقري

18 comments:

BinO said...

كلام جميل
أختيار عبقري للكلمات رغم البساطة المفرطة
تمنيت ألا ينتهي الكلام
حقاً

max.adams said...

الكلام ده حق ولو الانسان كان أناني هيضيع الحاجه الحلوة منه و هايحرم غيره منها
ولو زود مشاعره هيخنه الحاجه الحلوة اللي بين ايديه

حقا الاعتدال جميل

Bossy said...

bino
متشكره جدا علي كلامك
انا بحب كلام العبقري تاجور بس المقوله دي بالذات ليها شكل تاني
بجد اللي يفهمها هيحبها واللي هيحبها اكيد هيتمني ان كلماتها متخلصش
نورتنا وياريت نشوفك تاني

تحياتي

Bossy said...

max . adams

اهلا بيك في كلام جميل
انت وصلت من كلام تاجور للمعني اللي يقصده
فعلا الاعتدال كويس لا هو دا الصح
اشكرك علي زيارتك وان شاء الله نشوفك دايما منورنا هنا

قطر الندي said...

احتيار رائع فعلاً يا بوسي و بصراحه الكلام دا انا كنت محتاجاه ياريتك قولتيهولي قبل اللي حصل لاني غلط نفس الغلطه
بجد وحشتيني

Bossy said...

قطر الندي
حمد لله علي السلامه يا اجمل ندي
وحشتني جدا جدا ومفتقداكي جدا جدا
كل واحد بياخد نصيبه
وانا اتعلمت منك ان الضربه التي لا تقضي عليك تزيدك قوه
انا نفسي اعرف فيكي ايه
نورتينا يا ندي وحمدلله علي السلامه

الراقـــص مع الذئـــــاب said...

السلام عليكم

ازيك يا بوسي...اخبارك ايه

الموضوع هايل وقرأته اكتر من مرة

كلام جميل جدا
يتلخص في كلمات هذه الجملة
ومن الحب ما قتل

نعم ومن الحب ما قتل

جزاكي الله خيرا علي كلامك الجميل

Bossy said...

الاخ العزيز الراقص مع الذئاب
والله المدونه نورت يا بشمهندس
انا بجد فرحانه انك رجعت
وانك علقت كمان عندي
حمدلله علي السلامه يا محمد
ومتشكره علي كلامك الجميل

Unknown said...

كلمات جميلة بجد ورقيقة أحييكى على زوقك العالى فى أختيارها

Bossy said...

عاليا حليم

ربنا يخليكي يا قمر منورنا

Anonymous said...

الوسط مطلوب

Bossy said...

مؤمنه

نورتي مدونه كلام جميل بكلامك الجميل
ماشي كلامك كله اوامر

تحياتي يا صديقتي العزيزه

و القادم....أجمل said...

السلام عليكم

أنا اتفق معاكي

كلام فعلا عبقري

الواحد من كتر خوفه و حبه

لشيء معين

ممكن يضيعه

:(

تقديري و حبي لكي

Bossy said...

القادم اجمل

منوراني
دي اول زياره ليكي
اتمني تكون زياره دائمه
تحياتي

القلم السكندري said...

بوست رائع

وكلمات أكثر من رائعة

سنة كونية

من بخل بما جادت به الحياة

فلا مكان له بين الأحياء

محمد الوكيل said...

والله فعلاً تاجور استحق جايزة نوبل عن جدارة..عبقري بجد!
شكراً..
محمد المصري

Bossy said...

القلم السكندري

اشكرك علي مرورك

وكلماتك الرقيقه تحياتي

*****

محمد المصري


هو فعلا مفكر جميل جدا
سعدت جدا لانك عارفه
تحياتي

real love said...

عزيزتي بوسى
فعلاً كل شيء حلو فى حياتنا بيضيع بسرعة
وبيتوه ويختفي من أيدينا
كل ما تهتمى بالحاجة اوى
تزهق وتهرب منك وبسرعة
زى الحب بالظبط
كل ما تدى أهتمام فى العادة كل ما انتهى الحب وبسرعة زى ما حصلى
.........................
دعوة منى ليك بزيارة مدنتى واحب تشرفينى برأئيك فى كتاباتي
تحياتي
ريال لف